PSN Algemeen

Beantwoorden
15 jun 2011
door: WittyJackSparrow

Member

4 posts
Member

Wachtwoord veranderen

[ Bewerkt ]
1 reactie 151 Weergaven bewerkt 18-06-2011

Beste,

Ik heb een probleem dat ik, hoewel ik betwijfel dat ik hier aan het juiste adres zit, even zal uitleggen.

Ook ik ben naast vele anderen slachtoffer geworden van de hack van een aantal maanden geleden. Nu ik had een ID op een emailadres waarvan ik echter het wachtwoord ben kwijtgespeeld. PSN raadde aan zo snel mogelijk het wachtwoord te veranderen en dat moest ik blijkbaar zoiezo doen gezien ik het mij toch niet meer kon herinneren.

Nu toen ik naar hotmail ging en daar op "wachtwoord veranderen" drukte, kwam ik op een pagina waar je enkel je email adres ID moet ingeven en dan de gegeven letters en cijfers moet overtypen om te bevestigen dat je wel degelijk een levend organisme bent. Echter om één of andere reden ben ik er nog niet in geslaagd binnen te geraken..

Het geeft steeds een foutmelding: ofwel: "het windows live ID is onjuist" of "de ingegeven tekens komen niet overeen". Beide foutmeldingen zijn echter TOTALE *snip*! Mijn email is mij maar al te herkennend! Over de juistheid daarvan kan er geen twijfel bestaan! De tekens zijn steeds precies hetzelfde, maar om één of andere reden geven ze toch steeds weer die foutmelding! ik heb alles al geprobeerd. Herhaald herhaald herhaald, caps lock in en uit geschakeld, rekening proberen houden met hoofdlettergevoeligheid(die er blijkbaar niet is want het geeft automatisch hoofdletters!)

Ik kan er dus maar niet in slagen om op dat adres binnen te geraken en dus het wachtwoord ervan te kunnen wijzigen om dan vervolgens de verstuurde emails naar dat email adres over wachtwoordverandering van mijn PSN ID te kunnen openen en vervolgens ook daarvan de stappen te volgen om dát wachtwoord te veranderen. Kan je nog volgen?

Ik zou jullie hiermee niet lastigvallen indien dit account en wat ik er op verwezenlijkt had mij niet zo nauw aan het hart lag! Ik heb een heleboel zuurverdiende trofeën op dat account, heb goeie vrienden gemaakt en een online reputatie opgebouwd bij verscheidene spelletjes allemaal op dat account! Het kan mij geen reet(sorry voor de grove taal) schelen dat PSN mij gratis spelletjes e.a. wil aanbieden. Wél dat ik terug kan verdergaan met het account waar al zo veel uren op zijn verspild geweest! Indien iemand mij kan helpen, gelieve dat ook te doen! We zijn tenslotte allemaal slachtoffers, als PSN ons daarin niet wilt bijstaan, dan moeten wij elkaar bijstaan.

Ik dank jullie bij voorbaat

WittyJackSparrow

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Bericht 1 van 2 (151 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 9

Re: Wachtwoord veranderen

Helaas is het alleen mogelijk om je wachtwoord via je geregistreerde email adres te veranderen want wij zo kunnen wij bevestigen dat je echt eigenaar bent van de PSN account.
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Bericht 2 van 2 (123 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos